Kontakt Joga Mandu

051 33 88 38 - Vesna

Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

Pozitivni učinki joge

- povečuje moč in prožnost telesa
- ublaži ali odpravja težave s hrbtenico
- zmanjšuje napetosti in bolečine
- izboljšuje telesno držo in počutje
- veča vitalnost in energijo
- upočasnjuje staranje
- vodi v notranji mir in ravnovesje
- veča odpornost in blaži stres
- spodbuja vztrajnost in pogum
- izboljšuje osredotočenost
- veča kakovost življenja
- ohranja telesno in umsko kondicijo
- uskladi telo, um in dušo
- veča samozaupanje in samozavedanje

Vadba joge

poteka v majhnih skupinah, kar omogoča individualen pristop k posamezniku.
Pri vadbi joge se osredotočamo na natančno in pravilno postavitev telesnih položajev - asan, pri čemer so nam v pomoč pripomočki kot so kvadri, trakovi, bolstri, blazine, odeje, kocke, žoge ...

Osem poti

1. stopnja: JAMA - ravnanje z okolico
2. stopnja: NIJAMA - ravnanje s sabo
3. stopnja: ASANA - ravnanje s telesom
4. stopnja: PRANAJAMA - dihanje
5. stopnja: PRATJAHARA - ravnanje s čuti
6-8. stopnja: SANJAMA- ravnanje z umom
6. stopnja: DHARANA - osredotočenost
7. stopnja: DHIJANA - meditacija
8. stopnja: SAMADHI - notranja svoboda

Vadba joge poteka v manjših skupinah, do 10 oseb, kar omogoča individualen pristop k posamezniku. Morebitne napačne postavitve se aktivno popravlja in izboljšuje s pripomočki kot so kvadri, trakovi, blazine, odeje ...

Pri izvajanju jogijskih vaj nam ne sme biti neudobno, neprijetno še najmanj pa boleče. Pomembno, da pri izvajanju joge prisluhnemo svojemu telesu in sledimo navodilom za pravilno izvajane asan - telesnih položajev.

Prepustiti se moramo vadbi in vse drugo nad čimer nimamo nadzora pustiti pri miru, oz. sprejeti tako kot je! Pri tem nam lahko pomaga globoko prepričanje, da smo na pravi poti.

 

Z jogo odkrivamo svoje telo in notranji mir

Beseda joga še danes večini predstavlja zgolj meditacijo. Joga se je z leti precej razvila in razvejala, tako da danes najdemo številne stile joge, ki ustrežejo še tako zahtevnim željam posameznika. Ne glede na stil vadbe za keterega se odločite, je večini skupna vadba telesnih položajev oz. asan v povezavi z dihanjem. Skozi poglobljeno vadbo asan spoznavamo svoje telo in se začnemo zavedati, da je za napredek potrebna osredotočensot, moč, gibljivost in ravnovesje. Napredek v vadbi je močno povezan z našim umom, saj nas joga uči osredotočenosti, ki nam z današnjim tempom življenja vse bolj uhaja izpod nadzora. Med vadbo joge spoznavamo, da je naš um naša moč in da lahko le z umirjenostjo in osredotočenostjo, dosežegamo svoje cilje.  

Vadba joge se z vztrajno in redno vadbo začne zrcaliti tudi v našem življenju. Smo to kar mislimo in zmoremo to v kar verjamemo!

Nikoli ni prepozno za spremembe, ki si jih želimo. Strah je le ovira, ki za sabo pušča številne sledove nepoznanega. Svet je tu v vsej svoji lepoti, da v njem najdemo majhe, a za nas najpomembnejše delčke življenja. Podajmo se na veselo in zanimivo pot in skozi vadbo joge odkrivajmo lepote svojega telesa in razsežnosti svojega uma!

 

Prednosti joge

Razvijanje nadzora nad telesom s pomočjo asan omogoča nadzor nad umom in energijo.

Asane učinkujejo večplastno, zato je joga več kot zgolj vadba. Joga vpliva na psiho-mentalno delovanje našega celotnega bitja na več ravneh. Namen jogijskih asan je uravnotežiti življenjske energije in tako doseči srečo. Dokler ne uravnotežimo svojega življenja, namreč ne moremo postati srečni.

Pravilno izvajanje asan - telesnih položajev, pozitivno vpliva na stabilnost, moč, prožnost in uravnovešenost telesa. Asane krepijo srčni sistem, ožilje in dihanje ter blagodejno vplivajo na celotno telo.

 

Joga je lahko preprosta ali zahtevna vadba, terapija, življenjski slog, duhovna izkušnja ali vir zadovoljstva.