Kontakt Joga Mandu

051 33 88 38 - Vesna

Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

Pozitivni učinki joge

- povečuje moč in prožnost telesa
- ublaži ali odpravja težave s hrbtenico
- zmanjšuje napetosti in bolečine
- izboljšuje telesno držo in počutje
- veča vitalnost in energijo
- upočasnjuje staranje
- vodi v notranji mir in ravnovesje
- veča odpornost in blaži stres
- spodbuja vztrajnost in pogum
- izboljšuje osredotočenost
- veča kakovost življenja
- ohranja telesno in umsko kondicijo
- uskladi telo, um in dušo
- veča samozaupanje in samozavedanje

Vadba joge

poteka v majhnih skupinah, kar omogoča individualen pristop k posamezniku.
Pri vadbi joge se osredotočamo na natančno in pravilno postavitev telesnih položajev - asan, pri čemer so nam v pomoč pripomočki kot so kvadri, trakovi, bolstri, blazine, odeje, kocke, žoge ...

Osem poti

1. stopnja: JAMA - ravnanje z okolico
2. stopnja: NIJAMA - ravnanje s sabo
3. stopnja: ASANA - ravnanje s telesom
4. stopnja: PRANAJAMA - dihanje
5. stopnja: PRATJAHARA - ravnanje s čuti
6-8. stopnja: SANJAMA- ravnanje z umom
6. stopnja: DHARANA - osredotočenost
7. stopnja: DHIJANA - meditacija
8. stopnja: SAMADHI - notranja svoboda

Verjami vase in v svoje cilje

Meditacija

Meditacija je že tisočletja znana kot učinkovita metoda usmerjanja vasa. Danes meditacijo najpogosteje uporabljamo za umiritev uma ter doseganje notranjega miru. Meditacija je primerna za vse, ki raziskujejo duhovno plat življenja in tudi tiste, ki niso duhovno naravnani.

Meditacija pomeni osredotočenost na izbran objekt. To je lahko lastni jaz, drugo bitje, občutek, predmet, situacija, beseda, naše telo ali lastnen dih. Osredotočenje izključno na opazovanje objekta in zaznavanje vseh sprememb med opazovanjem, ne da bi se na to odzvali, je bistvo vsake meditacije, saj na tak način spoznavamo dejstva o sebi, drugih ali življenju nasploh.

Meditacija in zbranost

Um je neutruden pomočnik, ki skače od ene misli k drugi. Večina misli se neštetokrat pojavi v enaki ali podobni obliki, ne da bi se pri tem nadalje razvile ali poglobile. Občasen umik od ustaljenih miselnih poti in vzorcev nam lahko koristi, da znova začutimo sami sebe, si prisluhnemo ter odkrivamo sami sebe.

Cilj meditacije je spoznanje

 

Meditacijske asane

Meditacijo doživimo samo takrat, ko je naše telo lahko nekaj časa popolnoma stabilno in mirno. Globoka meditacija zahteva vzravnano hrbtenico in le določene asane izpolnjujejo te pogoje. Meditacijska asana mora brez zavestnega napora držati telo v stabilnem položaju. Ležeči položaji bi bili sicer primernejši, vendar nas prehitro popeljejo v spanec. Za meditacijo je nujno, da zavest ostane budna in pozorna.

Večina težko sedi dalj časa v eni asani. Z rednimi vajami predmeditacijskih položajev (lotos, polovični metulj, metulj), pripravimo noge in kolke, da postanejo dovolj prožni za udobno vzdrževanje stabilnega položaja tekom meditacije.

- Sukasana

- Ardra padmasana/Pollotos

- Padmasana/Lotos

- Siddhasana/Popolna drža

Pozitivni učinki meditacije

Um lahko primerjamo z valovanjem morja. Ko se naše misli umirijo, se umiri tudi valovanje morja, dokler ni dno popolnoma jasno vidno. Takrat stvari vidimo takšne kot so, ne da bi jih popačili ali olepšali.

Meditacija prinaša številne pozitivne učinke:

- krepi organizem in nas napolni z energijo

- prinaša mir, uravnovešenost in ravnotežje

- veča osredotočenost in zmogljivost

- izboljšuje splošno telesno, umsko in duševno dobro počutje

- podrobno raziskuje lastno osebnost, dokler ne odkrije pravega jaza

- veča samozavest in samozaupanje, ker lahko vedno bolje spoznavamo in mobiliziramo moč

- lažje razumemo in sprejemamo šibkost

- omogoča boljše razumevanje potreb in s tem spodbuja dobro ravnanje s samim sabo

- posreduje globoka spoznanja o lastnostih in kakovostih naše zavesti

 

add