Joga poteka v majhnih skupinah, kar omogoča individualen pristop ter je primerna za vse generacije. Vabljeni!

Kontakt Joga Mandu

051 33 88 38 - Vesna

Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

Pozitivni učinki joge

- povečuje moč in prožnost telesa
- ublaži ali odpravja težave s hrbtenico
- zmanjšuje napetosti in bolečine
- izboljšuje telesno držo in počutje
- veča vitalnost in energijo
- upočasnjuje staranje
- vodi v notranji mir in ravnovesje
- veča odpornost in blaži stres
- spodbuja vztrajnost in pogum
- izboljšuje osredotočenost
- veča kakovost življenja
- ohranja telesno in umsko kondicijo
- uskladi telo, um in dušo
- veča samozaupanje in samozavedanje

Vadba joge

poteka v majhnih skupinah, kar omogoča individualen pristop k posamezniku.
Pri vadbi joge se osredotočamo na natančno in pravilno postavitev telesnih položajev - asan, pri čemer so nam v pomoč pripomočki kot so kvadri, trakovi, bolstri, blazine, odeje, kocke, žoge ...

Osem poti

1. stopnja: JAMA - ravnanje z okolico
2. stopnja: NIJAMA - ravnanje s sabo
3. stopnja: ASANA - ravnanje s telesom
4. stopnja: PRANAJAMA - dihanje
5. stopnja: PRATJAHARA - ravnanje s čuti
6-8. stopnja: SANJAMA- ravnanje z umom
6. stopnja: DHARANA - osredotočenost
7. stopnja: DHIJANA - meditacija
8. stopnja: SAMADHI - notranja svoboda

Ustvarimo ravnovesje

Vaje za ravnotežje

Asane za ravnotežje razvijajo male možgane, možganiski center, ki kontrolira delovanje telesa pri gibanju. Večina ljudi je pri svojem gibanju nekoordinirana, tako da morajo njihova telesa neprestano kompenzirati pomanjkljivo ravnotežje, da ne bi padli ali prevrnili predmetov.

Asane za ravnotežje vnesejo fizično ravnotežje in umirijo nezavedne gibe. Ker doseže telo ravnotežje, se vedno bolj osvobaja drugih sil, kot je naprimer težnost, ki bi ga podprle in pognale. Ta način ohranja lastno energijo in doseže tekoče gibanje.

Razen tega, da vnaša fizično ravnotežje, ta skupina vaj razvija uravnotežen um in zrelejši pogled na življenje. Osredotočenje, ki je potrebno za izvajanje asan s stabilnostjo, razvija koncentracijo in ravnotežje na emocialnih, mentalnih in psihičnih ravneh.

Asane za ravnotežje uravnovešajo tudi živčni sistem ter odpravljajo stres in zaskrbljenost. Za sproščanje prevelike napetosti je potrebno asane držati kolikor dolgo je le možno.

Asane za ravnotežje boste morda sprva težko izvajali, če že predhodno niste razvili občutka za ravnotežje. Vendar je naše telo zelo prilagodljivo in z rednimi vajami boste hitro napredovali. Kadar vadite asane za ravnotežje, je najpomembneje, da s koncentracijo ne eno točko umirite misli. Osredotočenost na določeno točko ali znak na zidu med vadenjem omogoča telesu, da dalj časa ohranja umirjen um in vzdržuje na videz težke položaje.

Vrksasana/drevo

Garudasana/orel

Eka padasana

Utthita Hasta Padangusthasana

add