Kontakt Joga Mandu

051 33 88 38 - Vesna

Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

Pozitivni učinki joge

- povečuje moč in prožnost telesa
- ublaži ali odpravja težave s hrbtenico
- zmanjšuje napetosti in bolečine
- izboljšuje telesno držo in počutje
- veča vitalnost in energijo
- upočasnjuje staranje
- vodi v notranji mir in ravnovesje
- veča odpornost in blaži stres
- spodbuja vztrajnost in pogum
- izboljšuje osredotočenost
- veča kakovost življenja
- ohranja telesno in umsko kondicijo
- uskladi telo, um in dušo
- veča samozaupanje in samozavedanje

Vadba joge

poteka v majhnih skupinah, kar omogoča individualen pristop k posamezniku.
Pri vadbi joge se osredotočamo na natančno in pravilno postavitev telesnih položajev - asan, pri čemer so nam v pomoč pripomočki kot so kvadri, trakovi, bolstri, blazine, odeje, kocke, žoge ...

Osem poti

1. stopnja: JAMA - ravnanje z okolico
2. stopnja: NIJAMA - ravnanje s sabo
3. stopnja: ASANA - ravnanje s telesom
4. stopnja: PRANAJAMA - dihanje
5. stopnja: PRATJAHARA - ravnanje s čuti
6-8. stopnja: SANJAMA- ravnanje z umom
6. stopnja: DHARANA - osredotočenost
7. stopnja: DHIJANA - meditacija
8. stopnja: SAMADHI - notranja svoboda

Asane odpirajo energetske kanale in psihične centre. Razvijanje nadzora nad telesom s pomočjo asan omogoča nadzor nad umom in usmerjanje energije. Telo in um v telesu ustvarjata napetosti, ki se kažejo kot vozli. Vsak mentalni vozel ima ustrezen fizični, mišični vozel in obratno. Cilj asane je sprostiti vozle in posledično odpraviti napetosti. Redna vadba asan vzdržuje telo v optimalni kondiciji in spodbuja zdravje celo v nezdravem telesu. Z redno prakso asan se speči energetski kanali sprostijo, kar se kaže kot povečana energija in zaupanje vase.

 

Pravilno izvajanje asan - telesnih položajev, pozitivno vpliva na stabilnost, moč, prožnost in uravnovešenost telesa. Asane krepijo srčni sistem, ožilje in dihanje ter blagodejno vplivajo na celotno telo.

 

Smisel in cilj asan ni pretvarjanje napetosti ali nakopičene energije v gibanje, temveč usklajanje telesa in duha, in sicer z zavestnim zaznavanjem telesnih in duševnih procesov, zavestnim gibanjem in s sproščanjem. Asane vas ne utrudijo ali izčrpajo, temveč osvežijo in polnijo z energijo.

 

Za lažje razumevanje delimo asane na:

- sedeči položaji
- stoječi položaji
- predkloni
- zakloni
- zasuki
- ravnotežje na rokah
- obrnjeni položaji
- nevtralni položaji
- položaji za sproščanje